Jó munkához idő kell... tartja a közmondás, de emellett biztos és hiteles információforrások is kellenek!
A hatékony szakirodalom keresés hazai és nemzetközi adatbázisokban és könyvtári katalógusokban, szakszerű forráshasználat, helyes hivatkozás, hivatkozáskezelők - ezek a jó szakdolgozatok alapjai.
Hozza el ötletét, választott szakdolgozat/diplomamunka címét, segítünk kiigazodni a több millió cikket tartalmazó cikkadatbázisok használatában! Jó keresési stratégiával jó találatok jönnek.
Egyéni formában foglalhat időpontot kollégáinkhoz, a helyszín a Könyvtár és Levéltár InfoLab terme.
Az Alumni és Karrier Iroda az általános rektorhelyettesnek közvetlenül alárendelt funkcionális és szolgáltató szervezeti egységként támogatást nyújt a hallgatóknak a karriertervezésükben, kiépíti és rendszeres programszervezéssel, valamint aktív, kezdeményező kommunikációval erősíti az Egyetem egykori hallgatói, oktatói, kutatói és az Egyetem közötti kapcsolatot, továbbá szerepet vállal az Egyetemet támogatók körének szélesítésében. Az Iroda az irodavezető irányításával működik.
Az Alumni és Karrier Iroda feladatai:
- karriertervezési tanácsadás a hallgatók számára;
- munkaerőpiaci kapcsolatok létesítése, ápolása és állásportál működtetése;
- állásajánlatok gyűjtése és közvetítése a hallgatók és az alumni tagok részére;
- a hallgatók – különös tekintettel a végzős hallgatók – munkahelyi elhelyezkedésének támogatása;
- a diplomás pályakövetési rendszerrel (DPR) kapcsolatos koordinációs feladatok végzése, és a munkaerőpiac igényeinek rendszeres és strukturált közvetítése az Egyetem illetékes szervezetei felé;
- az Alumni program- és egyéb ajánlatainak adatbázis alapú aktiválása, a tagság bevonása és folyamatos bővítése;
- rendszeres tájékoztatás az egykori hallgatók, oktatók és kutatók számára a különféle egyetemi programokról;
- a tevékenységéhez kötődően rendszeres sport, kulturális és tudományos programok szervezése az egyetem jelenlegi és egykori polgárainak bevonásával;
- saját tevékenységéhez kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátása
- forrásteremtés a szervezeti célok megvalósításához.
A Szenátus határozatai 2024-ben
- Szenátusi határozatok (2024.X.24.)
- Szenátusi határozatok (2024.VIII.29.)
- Szenátusi határozatok (2024. VII. 26.)
- Szenátusi határozatok (2024. VI. 26.)
- Szenátusi határozatok (2024. V. 16.)
- Szenátusi határozatok (2024. III. 27.)
- Szenátusi határozatok (2024. II. 29.)
- Szenátusi határozatok (2024. I. 25.)
Az RRF Projekt célja a Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem gyakorlatorientált oktatásmódszertani megújítása. Az innovációkat szeretnénk úgy bevezetni, hogy azzal mind oktatóinkat mind hallgatóinkat kiszolgáljuk. A folyamatosan fejlődő projektelemek az oktatást és tanulást hivatottak megkönnyíteni, azoknak lehetőségeit kibővíteni.
Amennyiben kérdése van a Projekttel kapcsolatban, javasolna valamit vagy egy témába illő problémájára keres megoldást, írjon nekünk! Töltse ki az űrlapot és mi hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!
Mi az az eduID?
Az eduID a hazai oktatási és kutatóintézetek felhasználóazonosítási szolgáltatása, amelynek célja, hogy a felhasználók úgy vehessenek igénybe saját és külső informatikai szolgáltatásokat, hogy a saját intézményük azonosítja őket, és a szolgáltatás igénybevételéhez kért felhasználói adatokat (attribútumokat) ad át róluk a Szolgáltatók számára, így biztosítva azok elérhetőségét. Hasonló elven működik a Google vagy Facebook alapú azonosítás, melyet a legtöbb szolgáltató ajánl. Az intézmények bizalmi szövetséget, ún. föderációt alkotnak, amelynek tagjai elfogadják egymás felhasználóit azonosítottnak.
Részletes leírást a program honlapján található.
Miként vehetem igénybe a szolgáltatást?
A szolgáltatás jelenleg teszt fázisban működik. Az éles indulásig azon felhasználók vehetik igénybe a szolgáltatást, akik igényüket e-mail útján vagy a papír alapú hozzáférés igénylőlap kitöltésével jelzik azt az Informatikai Iroda részére. A teszt fázist követően miden olyan felhasználó elérheti majd a szolgáltatást, aki a Neptunban nyitott jogviszonnyal rendelkezik vagy dolgozók esetében szerződéses jogviszonyban áll a Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetemmel (továbbiakban: Egyetem) és rendelkezik felhasználóval az Egyetem központi címtárában.
Hová fordulhatok kérdéseimmel?
Segítséget az Egyetem Informatikai Irodájának Helpdesk csapata nyújt a szolgáltatással kapcsolatban. Hibajelentést, kérdést, kérést e-mailben fogadunk. Elérhetőségünk:
Adatkezeléssel kapcsolatos információk
Mi az adatkezelés célja?
Az adatkezelés célja, hogy a személyre szabott szolgáltatás csak megfelelő jogosultság esetén legyen elérhető.
Az eduID a hazai oktatási és kutatóintézetek felhasználóazonosítási szolgáltatása, amelynek célja, hogy a felhasználók minél szélesebb körű belső, illetve külső informatikai szolgáltatásokat vehessenek igénybe úgy, hogy az azonosítást a saját intézményük hajtja végre. Az azonosító intézmény a szolgáltatás igénybevételéhez előre meghatározott felhasználói adatokat ad át a szolgáltatást nyújtó részére. Az intézmények bizalmi szövetséget, ún. föderációt alkotnak, amelynek tagjai elfogadják egymás felhasználóit azonosítottnak.
A szolgáltatás igénybevételének megkezdésekor a szolgáltató weboldalán a felhasználó intézménye azonosításra kerül. A szolgáltató az azonosítás során a felhasználót átirányítja az Egyetem szervere által biztosított bejelentkező oldalra. A felhasználói név és jelszó, valamint az azonosító érvényességének ellenőrzését az Egyetem szervere hajtja végre. Sikeres azonosítás esetén a tárgyi adatok a szolgáltató szerverére az Egyetem által átadásra kerülnek az igénybevétel jogosságának bizonyítása céljából. A szolgáltató ezek alapján regisztrálja a felhasználót és elkészíti a saját szerverén a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges úgynevezett „helyi” fiókot, mely a regisztrációs folyamat során az Egyetem által átadott egyedi azonosítóval összekapcsolásra kerül. Az azonosításnál a felhasználó fiók érvényességének és jelszónak az ellenőrzését mindig az Egyetem szervere fogja végezni.
Milyen adatokat kezel a rendszer?
Egy felhasználóról a következő típusú adatok kerülnek kezelésre, tárolásra az eduID-val összefüggésben az Egyetem informatikai rendszereiben:
- Teljes név
- Felhasználónév
- E-mail cím
- Jogosultság típus (hallgató, oktató, dolgozó)
- Jelszó (titkosítottan tárolva)
- Egyedi azonosító
- Jogviszony megszűnésének (lejáratának) dátuma
Ki az adatvédelmi tisztviselő, akit kérdésemmel, bejelentésemmel kapcsolatban kereshetek?
Az egyetem adatvédelmi tisztviselője:
- BookPile Consulting Bt.
- Tüzkőné dr. Kunyik Dóra LL.M
- E- mail cím:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ki az adatfeldolgozó?
Az Egyetem az eduID azonosításon alapuló szolgáltatások biztosításával összefüggő adatkezelés kapcsán adatfeldolgozóként az eduID Föderáció Tag-, illetve Partnerintézmény szolgáltatásait veszi igénybe.
Mi az az adatkezelés időtartama?
Az Egyetem szolgáltatással összefüggésben a tárgyi adatokat a jogviszony megszűnését követően 12 hónapig kezeli az esetleges felhasználói igények elbírálása és teljesítése, valamint a panaszok hatékony kivizsgálása érdekében.
A részletes adatkezelési tájékoztatót itt érheti el.