Egyetem

Nyomtatványok

A Neptun Kérvénykezelő modul bemutatása

A kényelmesebb, korszerűbb, gyorsabb, környezetkímélőbb ügyintézés módja az elektronikus ügyintézés. A Neptun Kérvénykezelő modul az egyetem új szolgáltatása, mellyel a hallgatói kérvénykezelés hatékonyabbá, egyszerűbbé és áttekinthetőbbé válik. A Kérvénykezelő modul használata minden hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgatóra vonatkozik, alapvetően csak annyit kell tudni, hogy csak és kizárólag ezen a felületen benyújtott kérvényeik érnek célba.

A szokásos módon (azonosítóval, jelszóval) lépjen be a Hallgatói Web-en keresztül a saját Neptun felületére. A felső menüsorban Ügyintézés / Kérvények menüponton éri el a kérvény-kezelést. Itt két almenü található:

  1. Kitölthető kérvények: itt látható az adott időpontban kitölthető kérvények listája. A kiválasztott kérvényre kattintva betöltődik a nyomtatvány, melyet értelemszerűen kitölt, majd Kérvény leadása.
  2. Leadott kérvények: itt a már beadott kérvényeinek sorsát követheti nyomon, a mentés utáni állapottól a döntésig.

A legfontosabb tudnivalók, tanácsok az elektronikus kérvényezésről

  1. A beadható kérvények listája folyamatosan változik, a kérvény beadási határideje, a beadásra jogosultak köre szerint. Így figyelemmel kell kísérni, melyik kérvény meddig adható be. Az aktuális határidőkről kérjük, előre tájékozódjon, mert ha a kérvény beadási határideje lejárt, a kérvény eltűnik a listáról! Határidőn túl kérvényt beadni nem lehetséges!
  2. Amennyiben több képzésen van/volt jogviszonya, amelyik képzését választja, azon a képzésén kerül beadásra a kérvénye. Győződjön meg arról, hogy a helyes képzése van kiválasztva, ha nem, a Képzésváltás gombbal állítsa be a megfelelő képzését. A nem megfelelő képzésen beadott kérvények formai okból elutasításra kerülnek.
  3. A kérvénytípusoknál a beadási alkalmak száma limitált lehet. Ha a maximálisan beadható kérvényeit felhasználta, tovább nem töltheti le az adott kérvényt. (pl. szakváltás)
  4. Egyes kérvényeknél kötelezően kitöltendő mezők is lehetnek. Ha üresen marad a mező, a kérvényt nem tudja leadni, amíg ki nem tölti a kötelező részeket.
  5. Bizonyos kérvényekhez melléklet csatolandó, vagy csatolható. A kérvényben, amennyiben bejelöli a jelölőnégyzetet és nem csatol dokumentumot, akkor a csatolás gomb mellett megjelenik egy piros felirat: „A mezőhöz kötelező dokumentáció feltöltése!”. Csak akkor jelölje be a jelölőnégyzetet, ha csatol is!
  6. Melléklet csatolásánál kérjük figyeljen a formai követelményekre (kiterjesztés típusa PDF, DOC, DOCX, ZIP, JPG, JPEG, GIF, BMP és a fájl maximális mérete 3000 kB lehet), és minden esetben ellenőrizze az eredményt!
  7. Nyomon követheti kérvényének folyamatát a Kérvények/Leadott kérvények menüponton. Itt látható a kérvény státusza, döntés esetén az elfogadás vagy elutasítás, és a döntés indoklása. Ezért javasoljuk, rendszeresen lépjen be a Neptunba.
  8. Automatikus üzenetet kap az elbírált kérvény Hivatalos bejegyzéséről, melyben tájékoztatjuk a Határozat letöltésével kapcsolatban. A határozatot postai úton is meg fogja kapni.
  9. A Tanulmányok/Képzés adatok menüpontban megtekintheti ügyintézője nevét, aki a tanulmányi előadója. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a tanulmányi előadóktól a döntés meghozataláig hiába kér információt, az ügymenetet nem gyorsíthatja, a döntést nem befolyásolhatja. Ezért arra kérjük, kérvényei ügyében ne az előadóját keresse, kérvényei státuszát a Neptunon kísérje figyelemmel!
  10. A Neptunban beadott kérvényei hivatalos iratok! Az azon tett nyilatkozatok, megadott adatok egyenértékűek egy aláírt dokumentummal. Ezért gondolja meg, mielőtt Neptun azonosítóját és főleg jelszavát bárkinek kiadja! A Neptunon a belépés után az azonosítója jelenti személyét. Ezért ha valakinek kiadja jelszavát, azzal meghatalmazza, hogy az Ön ügyében hivatalosan eljárhat. Vigyázzon, ezzel visszaélést is el lehet követni! Az Egyetem nem vizsgálja a jelszó kiadásából származó panaszokat, kifogásokat, és eljárásaiban feltételezi, hogy az azonosító tulajdonosa cselekedett.

Hallgatói dokumentáció a kérvénykezelő modul használatáról >>>

Reméljük, hogy a tanulmányi ügyintézése egyszerűbbé, áttekinthetőbbé és gyorsabbá válik a kérvénykezelő modul alkalmazásával. Tanulmányaihoz sok sikert kívánunk!

Embléma

Az embléma a címer és a név együttese, az előbbi önállóan csak nagyon indokolt esetben használható. Erről azonban minden esetben egyeztetni kell a Kommunikációs és Rendezvényszervezési Igazgatósággal, ahogy az embléma bármilyen felhasználási módjáról is.

Az EPS fájl elsődleges célja a nyomdai felhasználás, így a színes változat CMYK színterű. Hétköznapi (például Microsoft Office szoftverekben történő) felhasználásra a WMF fájl való. Ez is vektoros formátum, így tetszőlegesen nagyítható a minőség romlása nélkül.

Az arculati betűtípus az ingyenes Kanit.

Egyéb formátumok igénye esetén keresse Király Andrást: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. | +36 1 487 9257 (képformátum esetén pontos mérettel; a "nagy", "kicsi" és "átlagos" nem értelmezhető).

Powerpoint sablon

A Powerpoint sablon arculati elem, azaz használata központilag szabályozott és kötelező.

Van egy a hazai, egy pedig a külföldi (angol nyelvű) fellépésekre. Hétféle oldalelrendezés van a sablonban, mindegyikből sötét és világos verzió. Induláskor az első látszik (mert valaminek látszania kell), de új dia kérésekor ("Diák / Új dia") ott a lehetőség választani, meglévő diát pedig a "Diák / Elrendezés" funkcióval lehet módosítani.

Powerpoint: új dia

Powerpoint: elrendezések

Kérjük, hogy lehetőség szerint hagyják meg a képdobozok helyét és méretét. Ezeket ugyanis zárolni nem tudjuk (nincs rá lehetőség a szoftverben), de nem is lenne célszerű, hiszen előfordulhat olyan oldalarányú kép, mely nem passzol a meglévő dobozba, viszont meg kell jelennie a teljes egészében. Ekkor természetesen átméretezhető a képdoboz.

Technikai jellegű kérdéseikkel keressék Király Andrást (61257 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)!

Letöltés:

  • Powerpoint sablon (POTX): magyar | angol
  • Háttérképek: magyar | angol (benne vannak a sablonban, de hátha valakinek így könnyebb használni)

Fejléces levélpapír

A fejléces levélpapírok megjelenése arculati elem, azaz központilag szabályzott és kötelező. Nem variálható, hogy milyen címer legyen ott, nem választható szabadon a betűtípus, és annak egyik paramétere sem (méret, dőlt, félkövér, stb.). Kötöttek az adatmezők is, és azok sorrendje, formája.

Felül:

TF levélpapír (fejléc)

Alul:

TF levélpapír (lábléc)

Kérem Önöket, hogy amennyiben úgy látják, nem a hivatalos fejlécet használják, akkor látogassanak el az online Dokumentumtárba, és onnan vegyék át a saját gépükre a szervezeti egységük hivatalos fejléces dokumentumsablonjait. Ezeket mindenki oly módon használja (a saját gépén), ahogy neki tetszik, de azért elmondjuk, hogy mi a papírforma. A felhasználói profilban az \Application Data\Microsoft\Sablonok\ könyvtár tartalmazza azon sablonokat, amelyeket a Microsoft Word az ‘Új dokumentum létrehozása > Sablonok > A saját számítógépen’ kiválasztásakor megjelenő ablakban látszanak. Tehát ide érdemes bemásolni a DOTX fájlokat, szerintünk innen a legegyszerűbb aztán elérni, felhasználni.

Ha a fentiekkel kapcsolatban bármi kérdése van, vagy esetleg nem működik a dolog, akkor szóljon, és megoldjuk!

Ha azt tapasztalják, hogy a fejléc hibás, vagy egyszerűen csak elavult adatokat tartalmaz, akkor keressék meg Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. (9257), és jelezzék nekik, mit kell megváltoztatni. A káosz elkerülése érdekében ugyanis a felhasználók egyrészt csak olvashatják az említett könyvtár fájljait, azokba közvetlenül nem írhatnak, azokat nem módosíthatják, másrészt magát a fejlécet sem szerkeszthetik, még a lokális másolatot sem.

Projektek

2024. Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
Minden jog fenntartva!