Kedves Hallgatók! Tekintettel arra, hogy a felsőoktatási intézményt személyesen nem látogathatják, a Tanulmányi Hivatal munkatársaival a kapcsolatot elsősorban e-mailen tudják tartani. Kérjük, hogy a telefonos és személyes ügyintézést csak halaszthatatlan esetekben (pl: oklevél átvétel, diákigazolványra érvényesítő matrica) vegyék igénybe.
Kérjük, hogy az alábbi esetekben az elektronikus ügyintézést válasszák:
- hallgatói jogviszonyigénylés,
- ideiglenes diákigazolvány igénylés
- tanulmányi eredmények igazolása (index)
A Tanulmányi Hivatal oktatási referenseit és kollégáit az alábbi napokon (9 és 14 óra között) előre egyeztetett időpontban tudják felkeresni:
- hétfő: Bell Izabella (oktatási referens), Kolonics Andrea (pénzügyi előadó)
- kedd: Kovács Andrea (Neptun rendszer-adminisztrátor), Jakabné Vaczó Katalin (oktatási referens)
- szerda: , Kisné Szőnyi Szilvia (oktatási referens), Dörfler Ágnes (oktatási referens)
- csütörtök: Boros László (Neptun), Kovács Ágnes (felvételi referens)
- péntek: Szabóné Reigl Judit, Király Julianna (oktatási referens)
Az oktatási referensek elérhetőségeit itt találják meg.
Kérjük, hogy folyamatosan figyeljék a Neptun rendszert, mert minden hivatalos tájékoztatást továbbra is ezen keresztül küldünk meg Önöknek!
További oldalak
- Hírek
- Büszkeségeink
- Hallgatói hírek
- Tudományos hírek
- TDK hírek
- Pályázati hírek
- TFSE hírek
- Archívum
- Eseménynaptár
Archívum
-
2024.
-
2023.
-
2022.
-
2021.
-
2020.
-
2019.
-
2018.
-
2017.
-
2016.
-
2015.
-
2014.
-
2013.
-
2012.
-
2011.
-
2010.
-
2009.
-
2008.
-
2007.
-
2006.
-
2005.
-
2004.
-
2003.
-
2002.
-
2001.