• Stratégiai együttműködést kötött a TF és a Magyar Diáksport Szövetség

    Szorosabbra fűzte kapcsolatát az iskolai testnevelés és diáksport területén működő két legfontosabb hazai intézmény, a TF és a Magyar Diáksport Szövetség (MDSZ).

  • Remekül szerepeltek hallgatóink a MEFOB Feszten

    A 95 sportolóból és 5 fős stábból álló TF-es különítmény öt aranyérmet és számos értékes dobogós helyezést ért el a héten Győrben megrendezett MEFOB Feszten. A prímet cheereseink vitték.

  • Versenyek, vetélkedők, buli – május 8–9-én TF Napok!

    Gyertek el minél többen május 8-án és 9-én, és varázsoljuk együtt felejthetetlenné az idei TF Napokat!

  • Önkéntesek jelentkezését várja az utcai sportok olimpiai fesztiválja

    A gördeszka, a falmászás, a BMX freestyle és a breaking legjobbjai mérik össze tudásukat az olimpiai kvalifikációs sorozat budapesti állomásán, amelyre várják az önkéntesek jelentkezését.

  • Nemzetközi napok a TF-en

    A 2024-es Nemzetközi Napokat (IDIH 2024) a Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetemen idén április 17-18-án rendezte meg a Nemzetközi Kapcsolatok Igazgatósága.

Zöld átállás témakörében rendeztek workshopot a TF-en
Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
2024. május 9.

A Szövetség a Kiválóságért Egyesület (SZKE) „ESG Coffee” nevű eseménysorozata negyedik állomásának helyszíne volt május 7-én a Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem.

Együttműködik a TF és az NKE
Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
2024. május 8.

A köz és az ország közös szolgálatának jegyében kötött együttműködési megállapodást a Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem (TF) és a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE).

Stratégiai együttműködést kötött a TF és a Magyar Diáksport Szövetség
Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
2024. május 8.

Szorosabbra fűzte kapcsolatát az iskolai testnevelés és diáksport területén működő két legfontosabb hazai intézmény, a TF és a Magyar Diáksport Szövetség (MDSZ).

Szakmai fórumon járt prof. dr. Géczi Gábor
Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
2024. május 8.

A TF tanszékvezetője az egyesületek szakosztályai számára készített tanulmány eredményét mutatta be a dunakeszi rendezvényen.

A SPRINT Journal különdíját kapta a nemzetközi TDK-n a TF-es Fülöp Veronika
Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
2024. május 7.

Az egész konferencián egyedüliként, maximális pontszámmal nyerte el a SPRINT Journal különdíját a 24. Nemzetközi Tudományos Diákköri Konferencia legjobb társadalomtudományi előadásáért Fülöp Veronika, a TF osztatlan tanárképzésének 4. évfolyamos hallgatója.

Felhívás TDK-ösztöndíj pályázat benyújtására
Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
2024. május 7.

A 2023/2024-as tanév II. félévére a Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem TDK Bizottsága pályázatot ír ki TDK-ösztöndíj elnyerésére a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény 85/C.§ d) alpontja, a felsőoktatásban részt vevő hallgatók juttatásairól és az általuk fizetendő egyes térítésekről szóló 51/2007. (III.26) Kormányrendelet 6. § (1) bekezdés és az Egyetem Térítési Juttatási Szabályzatának 35/J.§ alapján.

Fölényesen nyerte a TF a birkózó MEFOB-ot
Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
2024. május 7.

A TF hallgatói összesen tíz aranyérmet nyertek a május 5-én a Kozma István Magyar Birkózó Akadémián megrendezett birkózó egyetemi bajnokságon (MEFOB), s ezzel toronymagasan végeztek a csapatpontverseny élén.

Innováció a sportban – érdekel az innováció és a startupok világa?
Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
2024. május 7.

Május 15-én, immáron harmadik alkalommal rendezik meg egyetemünkön a Hungarian Startup University Programot (HSUP).

Eseménynaptár


EFOP-3.4.6-VEKOP-17-2017-00002

Széchenyi 2020 infoblokk

A felhívás megnevezése: EFOP-3.4.6-VEKOP-17 Intézményi irányítás fejlesztése a felsőoktatásban

Kedvezményezett neve: Testnevelési Egyetem (konzorciumi partner)

A projekt címe: Intézményirányítást támogató rendszerek fejlesztése a felsőoktatásban

Azonosító: EFOP-3.4.6-VEKOP-17-2017-00002

Támogatás összege: 3.983.494.662 Ft (ebből a Testnevelési Egyetem támogatása 14.760.522 Ft)

Támogatás intenzitása: 100 %

Futamidő: A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg 2017. szeptember 1. és 2019. június 30. között

A konzorcium tagjai:

  • Eötvös Loránd Tudományegyetem (Konzorcium vezető)
  • NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
  • Állatorvostudományi Egyetem
  • Budapesti Corvinus Egyetem
  • Budapesti Gazdasági Egyetem
  • Dunaújvárosi Egyetem
  • Eszterházy Károly Egyetem
  • Kaposvári Egyetem
  • Miskolci Egyetem
  • Óbudai Egyetem
  • Neumann János Egyetem
  • Pannon Egyetem
  • Soproni Egyetem
  • Széchenyi István Egyetem
  • Szent István Egyetem
  • Testnevelési Egyetem

A projekt célja:  Egységes, egymással integrált intézményirányítási, gazdálkodási, teljesítménymérési, kontrolling, HR és tanulmányi adminisztrációs folyamatok és ezeket támogató informatikai rendszerek bevezetése, finanszírozási rendszer megvalósításához és működtetéséhez szükséges egységes szervezeti, folyamatirányítási és informatikai feltételek megteremtése

A projekt átfogó céljai a projekt hatókörébe tartozó állami felsőoktatási intézményeknél:

  • Az Európai Unió felsőoktatás korszerűsítését célzó ütemtervével, a Fokozatváltás a felsőoktatásban stratégiával, valamint a további hazai stratégiákkal és jogszabályokkal összhangban egységes, egymással integrált intézményirányításai, gazdálkodási, teljesítménymérési, kontrolling, HR és tanulmányi adminisztrációs folyamatok és ezeket támogató informatikai rendszerek bevezetésével a konzorciumi tag intézmények irányítása hatékonyságának, valamint képzés és kutatásszervezési képességeinek javítása.
  • A vonatkozó jogszabályi előírások mentén a teljesítmény szerint differenciált állami felsőoktatási finanszírozási rendszer megvalósításához és működtetéséhez szükséges egységes szervezeti, folyamatirányítási és informatikai feltételek megteremtése
  • Az intézmények hallgatók számára releváns működési és irányítási folyamatainak, az intézményirányítási rendszerek hallgatói funkciói használatának, valamint az ehhez szükséges digitális írástudási készségeknek és ismereteknek az elsajátítását támogató hallgatói képzési és mentori program megtervezése és végrehajtása a felsőoktatási hallgatói sikeresség intézményi előmozdítása, valamint a hallgatók felsőoktatásban való bennmaradásának támogatása érdekében.
  • A kutatási programok előkészítéséhez, lebonyolításához, kutatási bevételek, kiadások és kutatási eredmények nyilvántartásához kapcsolódó folyamatok, valamint a bevezetni kívánt egységes intézményirányítási rendszerek ezeket támogató funkciói használatának elsajátítását biztosító kutatói továbbképzési program megtervezése és végrehajtása a K+F+I szakemberek K+F+I projektek sikeres lebonyolítására történő felkészítése és ezen keresztül a kutatók megtartása, illetve utánpótlásuk biztosítása érdekében.

Várható eredmények: A konzorciumi tag felsőoktatási intézmények egységes, egymással integrált, korszerű és a megfogalmazott célokat, részcélokat szolgáló gazdálkodási, kontrolling, humán erőforrás menedzsment és tanulmányi adminisztrációs folyamatokat működtetnek, egységes, és a megfogalmazott célokat, részcélokat szolgáló gazdálkodási, kontrolling, humán erőforrás menedzsment, tanulmányi adminisztrációs és üzemeltetési szabályzatok szerint működnek és egységes, a megfogalmazott célok, részcélok teljesítését szolgáló, egységes alapokon és megoldásokon nyugvó, integrált intézményirányítási szakrendszereket használnak az egységes folyamataik támogatására.
A konzorciumi tag felsőoktatási intézmények az intézményirányítási szakrendszerek hallgatói funkciói használatának, valamint az ehhez szükséges digitális írástudási készségeknek és ismereteknek az elsajátítását támogató hallgatói képzési és mentori programot működtetnek a hallgatói IKT kompetenciák fejlesztése érdekében.
A konzorciumvezető ELTE a kutatási programok előkészítéséhez, lebonyolításához, kutatási bevételek, kiadások és kutatási eredmények nyilvántartásához kapcsolódó folyamatok, valamint a bevezetni kívánt egységes intézményirányítási szakrendszerek ezeket támogató funkciói használatának elsajátítását biztosító kutatói továbbképzési programot indít és működtet.

A projekt valószínűsíthető hatásai:

  • A felsőoktatási intézményeken belüli irányítás és finanszírozás javulása
  • Fenntartói irányítás és finanszírozás javulása
  • Intézmények működésének, gazdálkodásának stabilizálódása
  • Munkaerő-piaci követelményekhez jobban igazodni képes felsőoktatási rendszer
  • Profiltisztítás és specializáció
  • Mukaerő-piaci kompetenciák szintjének emelkedése a felsőoktatási hallgatók körében
  • Felsőfokúnak megfelelő szintű oktatásban való részvétel növekedése
  • Piaci forrásbevonó képesség javulása
  • Stabil és fenntartható kutatói bázis kiépítése
  • A kutatást, a technológiai fejlődést és az innovációt ösztönző környezet
  • Legjobb oktatók és kutatók vonzása, illetve megtartása

 

Projektek

2024. Magyar Testnevelési és Sporttudományi Egyetem
Minden jog fenntartva!